.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شهردار بهشهر تا پایان شهریور معرفی میشود

شمال نیوز: سخنگوي شوراي شهر بهشهر گفت:  شهردار این شهر تا پايان شهريور ماه معرفي مي شود.

اعظم السادات حسینی در گفتگو با مهر در بهشهر،  با رد خبر انتخاب شهردار توسط شورا افزود: تا كنون فرد خاصي بعنوان شهردار معرفي نشده است و همه ما بايد به دور از تنش در انتخاب شهردار اصلح و كارآمد براي بهشهر تلاش كنيم.
 
وي با انتقاد از برخي  شایعه پراکنی ها و ايجاد تشویش اذهان عمومی، خواستار رعایت اخلاق و حفظ حریم افراد در فضای سیاسی و اجتماعی شد و بيان داشت: تا كنون شورا هنوز هیچ تصمیمی در مورد انتخاب شهردار اتخاذ نکرده است.
 
حسینی يادآور شد: با هرگونه لابی گری و استفاده از روابط توسط گزینه های احراز این پست مخالفیم و معتقدیم شهری با قدمت و پیشینه فرهنگی مثل بهشهر باید از یک شهردار توانمند مقتدر و شناخته شده برخوردار باشد.
 
وي ادامه داد: شهردار بهشهر با راي همه اعضاي شوراي شهر بهشهر اعلام مي شود در همین راستا اعضای شورای اسلامی شهر بهشهر با دقت در حال بررسی گزینه های مورد نظر هستند تا در آینده ای نزدیک به جمع بندی نهایی برسند.
 
سخنگوی شورای اسلامی شهر بهشهر همچنين خواستار عدم توجه شهروندان به شایعات شد و خاطرنشان کرد: تمامی تصمیمات و مصوبات شورا فقط از طریق سخنگوی شورا به اطلاع افکار عمومی خواهد رسید و اطلاع رساني از هيچ منبعي مورد تاييد شورا نیست.


 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.051 seconds.